ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.06.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 21.08.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
4 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Fara pretentii...

TIPĂREȘTE

Am stat in per 7-14 iunie in Iberostar si a fost perfect asa ca ne-am decis sa prelungim sejurul cu inca 2 nopti. Nu a fost posibil la acest hotel si am cautat o varianta pe booking.

Am gasit Bonita la un pret bun 9 euro/pers/md inclus, o camera family, compusa dintr-un dormitor micut cu pat dublu (latime cca 140cm), minibar, tv, ac, cu baie micuta cu dus (nu cabina, doar perdea) si un dormitor mare compus din zona de dormit cu pat dublu (180cm latime), 2 fotolii si masuta, despatita cu o draperie de zona de zi in care era o canapea extensibila de 2 locuri, birou, oglinda, tv, scaun, minibar (cu plata), ac.

Mocheta nu de foarte buna calitate, dar curata. In bai curatenia nu a fost facuta foarte temeinic, pe la colturi nu era f curat, iar sifoanele din bai cam ruginite. Prosoapele si lenjeriile curate.

Balconul de la camera mare, imens, celalalt mai mic, ambele pavate cu gresie pe care probabil uitasera sa o stearga de praf... Am avut vede laterala la mare si frontala la hotelul Marina Grand Beach.

Hotelul are 13 sau 14 etaje si 3 lifturi care merg o. k.

Restaurantul este mare si curat, micul dejun a fost o. k putine feluri, dar bune, deasemenea noi am luat si cina (6 euro/pers) si a fost in sist bufet, putine feluri, dar bune (gratar porc, cartofi noi intregi prajiti, paste, pui cu sos, chiftelute cu sos si diverse mezeluri, branza, unt, rosii, castraveti, 2 tipuri de prajituri).

Piscina au doar exterioara, cu sectiune ptr copii, nu prea mare, dar apa curata si placuta, deschisa non stop si barul de la piscina tot non stop. Turistii din hotel... rusi cam zgomotosi (seara prin balcoane beau si faceau galagie). Per ansamblu la 9 euro/pers... nu puteam astepta mai mult...

Totusi in ultima seara s-a intamplat ceva extrem de neplacut... cred ca am uitat sa incui usa la camera peste noapte si cineva ne-a "vizitat" si ne-a lasat fara bani si mobile... extrem de ciudat... a/au intrat in timp ce noi dormeam, au cautat prin geanta mea, portofelul sotului si au luat si euro si lei si leva... noroc ca ne-au ramas cardurile... Am anutat la receptie, s-au agitat, au rugat cameristele sa se uite in camere dupa modelele noastre de telefoane... au venit 2 politisti si ne-au spus ca putem face plangere, dar ca nu putem pleca acasa pentru ca a doua zi trebuie sa ne prezentam si in fata unui judecator... Va imaginati ca nu avea sens sa asteptam... oricum nu ar fi gasit nimeni, nimic... Nu pot acuza hotelul, este strict vina noastra de a nu fi incuiat usa... in hotel erau peste 200 de turisti pe care nu-i poate nimeni selecta...

Ciudat mi s-a parut modul de operare, dar atat politia cat si cei de la hotel ne-au spus ca este frecvent acest stil de furt din camere... multi uita sa incuie cand ajung obositi in camera... , iar hotii sunt rabdatori si incearca pana gasesc... Ei bine eu sunt aproape paranoica la verificarea incuietorilor, dar iata ca in singura noapte in care am uitat sa fac asta, s-a intamplat... Probabil va veti gandi ca prostia se plateste... si este adevarat, noi am platit-o cam scump...

Din acest motiv, indiferent de cat de mic va fi pretul la Bonita, eu nu mai merg acolo... mi-as aminti ce s-a intamplat si nu m-as relaxa. Cert este ca oriunde ma voi caza de acum inainte, voi avea mare grija sa incui usile...

Zi buna tuturor!


[fb]
---
Trimis de voaleta in 18.06.10 11:55:43
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4361 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (voaleta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1450 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    16 ecouri scrise, până acum

    ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [18.06.10 18:01:09]
    »

    Ochisem si eu acest hotel din cauza pretului mic pe booking si a rev. bune tot acolo, dar stiu ca este vechi de pe vremea comunistilor si acum cu intamplarea ta, mi-a trecut definitiv de Bonita.

    sbacau
    [19.06.10 11:44:50]
    »

    de asta in Bulgaria sunt atat de putine plangeri inregistrate, ca dureaza o vesnicie... daca descoperi in prima zi ca ai lipsa, ai timp sa rezolvi (nu garanteaza nimeni ca se si gaseste ceva), dar daca se intampla vreun eveniment neplacut in ultima... (si de obicei asa este) ramai pagubit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    voaletaAUTOR REVIEW
    [19.06.10 13:06:03]
    »

    ...Ai dreptate. Daca se intampla la inceputul sejurului categoric faceam plangere, dar asa... fara bani si fara cazare platita ... ar fi fost f greu...

    andynho*
    [07.07.10 21:10:12]
    »

    prea frumos,peisajul si pretul.

    dar..cum oare?

    andynho*
    [07.07.10 21:10:30]
    »

    cum ai gasit tu de ai platit 9 euro /pers /noapte?

    Vreau si eu sa stau o noapte IEFTIN in Nisipurile de Aur,pe data de 27 iulie,3 persoane. Cine,ce imi recomanda?

    Andox
    [07.07.10 21:33:09]
    »

    Pret mic pentru o noapte gasesti pe booking.com

    De ex la hotel Horizont cu piscina în aer liber, Wi-Fi gratuit , parcare gratuita, pensiune completa costa 35 euro camera tripla - 27-28 iulie.

    Nu stiu cum este acolo dar pentru o noapte e o varianta ieftina.

    andynho*
    [07.07.10 21:56:44]
    »

    cum se rezerva pe booking?

    vreau sa stiu toti pasii, toate conditiile, tot ce vreau sa fac, pentru ca n-am mai rezervat astfel niciodata.

    Exista vreun risc de neplaceri? sunt sigure treburile astea?

    Astept indrumari.

    Dragoș_MD
    [07.07.10 23:20:27]
    »

    Sunt foarte sigure. Eu folosesc booking.com de vreo 3 ani, fara absolut nicio neplacere. si am avut rezervari in mai multe locuri (vezi impresiile ce le-am scris si aici pe sait!)

    Sunt practic 3 pasi: iti alegi perioada sederii, localitatea/statiunea si hotelul/pensiunea/aparthotelul/hostelul si tipul camerei, apoi apesi pe butonul BOOK NOW! urmeaza pasul doi, in care ti se spune cat ai de platit pentru durata sejurului la locatia si camera aleasa si ti se cer datele unei carti de credit. (nu trebuie sa ai toata suma ceruta, pe card, in momentul rezervarii! eu am facut rezervari si cu cardul aproape gol). uneori, tot la acest punct, ai optiunea sa alegi "chestii" suplimentare: masa demi pensiune sau AI, sea view etc. dupa ce treci si de faza asta, vei primi o pagina (si pe mail) cu toate datele rezervarii (e indicat s-o tiparesti si s-o ai cu tine, dar nu e deloc necesara). mai ai linkuri si pentru anulare/modificare a rezervarii. nici rezervarea, nici anularea nu sunt taxate (nu ti se iau banii din card!); cu exceptia unor cazuri speciale, cand ti se spune din start ca suma se debiteaza pentru tot sejurul si este NERAMBURSABILA. e bine sa nu alegi astfel de oferte (desi au pret mai bun - gen early booking) decat daca esti 100% sigur ca pleci. iar in ceea ce priveste anularea, termenii sunt si pentru asta clar prevazuti. pentru renuntare in termenul stabilit, nu vei fi taxat; dupa acel termen, de obicei se percepe tariful pe o noapte (dar sunt si exceptii - gen 50% din total sejur). iar daca nici nu renunti, nici nu te duci... ti se va taxa tot sejurul. (in rare exceptii ceva mai putin, dar e bine daca trebuie sa renunti, s-o faci in termenul de gratie, cand e gratuit).

    Si... cam asta-i tot. La cateva zile dupa sejur, ti se va trimite un mail in care esti rugat (dar nu-i musai) sa scrii un review despre locatia unde ai fost.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    voaletaAUTOR REVIEW
    [08.07.10 08:53:18]
    »

    Dragos a explicat foarte bine. Exact asa am procedat si eu.

    andynho*
    [09.07.10 23:06:00]
    »

    si cum platesc la hotel? cu cardul sau cash?

    platesc cand ajung,sau la plecare?

    Si pe ce baza pot spune la fata locului ca eu am facut rezervarea? Buletinul celui care are cardul pe numele sau sau celui pe numele carui e rezervarea/foaia de pe mail,cardul,ce anume imi trebuie?

    -e sigur,sau mai trebuie sa sun dupa aceea ca sa fiu convins?

    -daca nu am toata suma care mi-o cere pe card in momentul cand fac rezervarea,dupa aceea,pana ajung acolo,trebuie sa fie toata suma nu?

    -in caz ca ajung la fata locului si ma trezesc cu "nu avem rezervare,sau nu avem camere" exista vreun pericol sa iau plasa,si sa mi se ia banii din cont?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    andynho*
    [09.07.10 23:08:08]
    »

    mentionez ca am un card de debit. e bun si asta pe booking ?

    pepsi70ro
    [09.07.10 23:16:57]
    »

    pe booking iti trebuie un card valabil mastercard/visa/ nu conteaza tipul lui, important este sa fie valid.

    La receptie poti plati si cu cardul, dar trebuie sa ai toata suma pe el, sa ai grije la politica bancii in ceea ce priveste comisioanele.

    Asa cum spunea si Dragos, este bine totusi sa ai o copie dupa rezervarea pe booking la tine, iar daca prin absurd ti se intampla sa nu ai camera rezervata, din cont nu-ti este luat nimic, dar eu pana acum n-am mai auzit ca o rezervare facuta pe booking sa intampine probleme.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD
    [09.07.10 23:45:13]
    »

    exista si probleme; ar fi absurd sa spunem ca la ei nu se intampla si greseli. dar daca poti dovedi ca NU din vina ta nu ai fost cazat, in mod sigur fie nu ti se va lua suma datorata neprezentarii de pe card, fie iti va fi restituita de indata ce faci dovada ca nu din vina ta nu ai stat acolo.

    La receptie poti plati si cu cardul, dar trebuie sa ai toata suma pe el, sa ai grije la politica bancii in ceea ce priveste comisioanele.

    aici sunt cateva remarci de facut: poti plati cu cardul daca pe pagina (de pe booking.com) a hotelului se specifica in mod clar acest lucru! altfel, cash only! si chiar si la cei care spun ca accepta, e bine sa te asiguri (telefonic sau prin email) ca au aceasta facilitate disponibila. evident, daca urmeaza sa platesti cu cardul, va trebui sa ai o suma suficienta in cont! plata cu cardul NU se comisioneaza! doar daca scoti bani din bancomat vei plati comisioane.

    am spus de prima data, in ceea ce priveste suma existenta pe card in momentul rezervarii: poate fi chiar zero! (desi nu e bine sa ai cardul chiar pe 0, ca nu are banca de unde sa-si traga nesimtitele comisioane)... evident, cardul poate fi si de debit (cazul meu).

    la hotel, rezervarea este pe numele pe care il specifici la momentul efectuarii acesteia (care nu-i musai acelasi cu al posesorului cardului). ca sa fii absolut sigur, poti suna/da un mail ca sa ti se confirme locurile. de asemeni, nu strica sa ai tiparit emailul primit de pe booking.com (dar, asa cum deja am spus, nu-i musai). e bine totusi sa existe o comunicare inaintea prezentarii cu unitatea de cazare, pentru a-i anunta de posibilitatea unei ajungeri mai devreme/mai tarziu decat ora de check-in, de faptul ca vei veni cu unul sau doi copii (care nu-s luati in calcul la rezervare), etc.

    daca mai ai nelamuriri, striga! (da' nu prea tare)...

    plata, in cele mai multe cazuri, se face abia la plecare. (banii inainte se dau pentru altfel de servicii decat de cazare)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [10.07.10 08:09:08]
    »

    Cel mai bun card pentru booking.com este cardul de credit visa , in rest oricare poate avea restrictii in functie de politica hotelului , eu am 2 carduri unul visa si altul mastercard , unele hoteluri mi-au respins mastercardul si desi visa expira in 2 luni l-au acceptat pe acesta , mentionez ca aveam aceeasi suma disponibila pe ambele carduri.

    voaletaAUTOR REVIEW
    [10.07.10 12:22:57]
    »

    Andinho, eu am incercat sa garantez o rezervare cu un card de debit si nu a mers... iar cum cardul meu de credit expira inainte de data la care voiam sa fac rezervarea... am apelat la un prieten. Odata rezervarea facuta (nu a necesitat plata in avans), am printat confirmarea sosita pe e-mail si cam atat. Nu conteaza pe ce nume este cardul. Niciodata nu am avut probleme cu rezervarile de pe booking in nici o locatie (si folosesc frecvent booking, ptr toata Europa). Nu am cerut niciodata confirmarea hotelului ptr respectiva rezervare si, repet, nu am avut probleme niciodata. In rubrica observatii care apare la un moment dat in timp ce faci rezervarea trebuie sa specifici daca ai nevoie de loc de parcare sau extra bad. Chiar daca uiti sa treci ceva, ai posibilitatea sa aduci completari sau modificari de data, etc chiar dupa confirmare; si pentru modificari vei primi o noua confirmare pe e-mail. Plata o faci la receptie cum vrei, card sau cash, oricum nimeni nu iti va cere cardul cu care ai garantat rezervarea. Nu se "joaca" nici un hotel cu booking. Noi folosim foarte relaxati acest sistem de rezervari.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    andynho*
    [10.07.10 13:19:08]
    »

    multumesc pt. informatii tuturor.

    sper ca o sa iasa bine,si sper ca si primul sejur in bulgaria sa nu fie o catastrofa.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    andynho*, ionescunic, sbacau, voaleta
    Alte impresii din această RUBRICĂBonita Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056747913360596 sec
    ecranul dvs: 1 x 1