GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Conștientă fiind că nu poți mulțumi pe toată lumea, m-am hotărît să împărtășesc și eu experiența avută la acest hotel, în speranța că va fi de folos cuiva...
Menționez că nu este prima ieșire la bulgari (am mai fost în 2011 la Konstantin și Elena) și de aceea aveam oarecare idee despre ce ne așteaptă.
Am fost un grup de două familii cu câte 2 copii fiecare iar la cazare noi (mai norocoși) am primit camera la timp pe când prietenii noștri au mai așteptat 1 oră și jumătate să fie cazați. Personalul de la recepție a fost foarte amabil, mereu cu zâmbetul pe buze și cunoșteau toți limba engleză așa cum mi se pare firesc într-o unitate de cazare internațională.
Una peste alta, a fost ok ca și raport preț-calitate...
La masă era foarte mare înghesuială și se terminau foarte repede atăt mâncarea cât și vesela, însă dacă așteptai, îți aducea și bol de supă și cartofi prăjiți și carne sau orice altceva se termina.
Hotelul a fost plin, majoritatea români, maghiari și ruși sau bulgari (n-am făcut diferența între lb. rusă și cea bulgară) și câțiva nemți (puțini).
Camerele sunt mari și se curățau zilnic, prosoapele care vroiam să le schimbăm le lăsam în cada de duș; având doi copii am primit o cameră cu 2 paturi supraetajate și un pat dublu imens. Mai este loc de mai bine referitor la întreținerea camerei, în special a băii, care, atunci când făceam duș se umplea toată de apă din cauza unei defecțiuni sau a proastei izolări la îmbinarea cu podeaua...
Tot la minusuri o să trec și bătălia pentru șezlonguri care dura între 8 și 9,30 dimineața. Românii se trezeau să rezerve șezlongurile deși era un afiș prin care se specifica interzicerea rezervării. Astfel că la ora 9 se strângeau toate prosoapele de către hostess și se puneau într-o cutie frumos împachetate, de unde și le recuperau turiștii.
Despre personal, am spus deja că cei de la recepție erau cei mai amabili, apoi cei de la lobby bar, în special Rada, pe fața căreia n-am distins niciodată altceva decât zâmbete. Pe următorul loc în top i-aș situa pe cei de la restaurant (nu toți) însă trebuie să spun că majoritatea nu cunoșteau limba engleză (asta ca și minus). Pe locul 4 aș clasa barmanii de la pool bar și de la beach bar care nu zâmbeau întotdeauna însă știau cât de cât ce dorești (în engleză). Am lăsat pe ultimul loc personalul de la snack-bar care dincolo de faptul că ne făceau să așteptăm câte 20 min. pentru pizza (din lipsa organizării eficiente) aveau pretenția să vorbim noi rusă (și fac referire la doamna roșcată pe care sunt convinsă că au remarcat-o și alți turiști cazați acolo în această perioadă).
Păcat de hotel care are potențial, fiind situat pe malul mării și oferind o priveliște deosebită (mai ales de la etajul 5).
Tot la minusuri trebuie să trec echipa de animatori care s-au străduit (însă nu destul) să facă ceva pentru a distra populația... De asemenea exista o masă de ping-pong pentru delectare și una de biliard. De la recepție ne-au dat paletele însă mingi nu aveau... am cumpărat noi. Pentru biliard ar fi trebuit să cumpărăm și tacuri, așa că am renunțat la biliard.
Mâncarea așa cum știe toată lumea, bulgărească. Nu am înțeles de ce vând touroperatorilor români locurile, umplu hotelul de români și ei fac mâncare bulgărească... părerea mea că ar trebui angajat un bucătar român (sau mai mulți) ca să nu mai fie probleme cu mâncarea. Băuturile doar autohtone... însă aveai ce să bei.
Deși inițial am avut doar 5 nopți, ne-am prelungit sejurul cu încă 2 nopți datorită faptului că am avut 2 zile ploioase și când trebuia să plecăm se făcuse foarte cald.
Pentru cei care mă întreabă dacă aș reveni, le răspund că nu, cu siguranță! Avem și noi așa condiții pe litoralul românesc, poate chiar mai bune, personal mai amabil, nu trebuie neapărat AI. Iar apa din marea noastră, (au remarcat și copiii mei) miroase a mare, simți sarea odată cu briza adânc în piept dimineața... De asemenea un plus ar fi că banii ar rămâne la noi în țară!
Trimis de gmatasa in 09.07.15 19:33:11
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gmatasa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.30048200 N, 28.04868300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@gmatasa - te rog reverifică pozele încărcate; odată cu mutările din buffer, e posibil ca unele să se fi pierdut (a fost un caz particular)
Dacă sunt poze "pierdute", te rog reîncarcă-le, eventual - amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=1869
@gmatasa -
” Mâncarea așa cum știe toată lumea, bulgărească. Nu am înțeles de ce vând touroperatorilor români locurile, umplu hotelul de români și ei fac mâncare bulgărească... părerea mea că ar trebui angajat un bucătar român (sau mai mulți) ca să nu mai fie probleme cu mâncarea.
Interesantă propunerea, nu m-aș fi gândit la o asemenea soluție.
Totuși vorbim despre un hotel aflat în Bulgaria.
În concediile mele m-am bucurat mereu să testez cât mai multe mâncăruri specifice țării în care mă aflam, că mâncare românească aveam și acasă sau la cârciuma din colț.
@nicole33: Asa cum am spus, nu poti multumi pe toată lumea. Ideea este că majoritatea căuta mâncarea românească, si de aici cozile la cartofi prajiti, carne la grătar sau mici, care se si topeau imediat...
@gmatasa - Recent intors din concediu de la acest hotel si in aceasta perioada subscriu si confirm cele scrise de dvs pentru a evita un lung si repetitiv review. Sper sa nu ma acuzati de plagiat! Doar ca observatie faza cu banii sa ramana in tara mergand pe litoralul romanesc nu prea sunt de acord dar e alta poveste.
Concediu placut tuturor!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Hotel Berlin - Nisipurile de aur — scris în 01.08.24 de jean_rad_62 din DROBETA-TURNU SEVERIN - nu recomandă
- Aug.2022 Fugiți de acest hotel — scris în 11.08.22 de ux126609 din PITEşTI - nu recomandă
- Aug.2022 Dezamăgire totala nu recomand nimănui acest hotel — scris în 08.08.22 de Iulia Evelina din HUNEDOARA - nu recomandă
- Dec.2021 Cea mai urata vacanta o primiți la acest hotel — scris în 10.07.22 de Lacaboss din HUNEDOARA
- Aug.2021 Hotel de revenit — scris în 22.08.21 de ux122077 din IS - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Dezamăgit — scris în 14.07.21 de ux120879 din BACăU - nu recomandă
- Jun.2021 Hotel Berlin, o amagire, carcasa frumoasa cu interior infect — scris în 08.08.21 de to_alex1 din BUCUREşTI - nu recomandă