ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 21.08.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 7ani și 10 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Se poate mult mai bine...

TIPĂREȘTE

Conștientă fiind că nu poți mulțumi pe toată lumea, m-am hotărît să împărtășesc și eu experiența avută la acest hotel, în speranța că va fi de folos cuiva...

Menționez că nu este prima ieșire la bulgari (am mai fost în 2011 la Konstantin și Elena) și de aceea aveam oarecare idee despre ce ne așteaptă.

Am fost un grup de două familii cu câte 2 copii fiecare iar la cazare noi (mai norocoși) am primit camera la timp pe când prietenii noștri au mai așteptat 1 oră și jumătate să fie cazați. Personalul de la recepție a fost foarte amabil, mereu cu zâmbetul pe buze și cunoșteau toți limba engleză așa cum mi se pare firesc într-o unitate de cazare internațională.

Una peste alta, a fost ok ca și raport preț-calitate...

La masă era foarte mare înghesuială și se terminau foarte repede atăt mâncarea cât și vesela, însă dacă așteptai, îți aducea și bol de supă și cartofi prăjiți și carne sau orice altceva se termina.

Hotelul a fost plin, majoritatea români, maghiari și ruși sau bulgari (n-am făcut diferența între lb. rusă și cea bulgară) și câțiva nemți (puțini).

Camerele sunt mari și se curățau zilnic, prosoapele care vroiam să le schimbăm le lăsam în cada de duș; având doi copii am primit o cameră cu 2 paturi supraetajate și un pat dublu imens. Mai este loc de mai bine referitor la întreținerea camerei, în special a băii, care, atunci când făceam duș se umplea toată de apă din cauza unei defecțiuni sau a proastei izolări la îmbinarea cu podeaua...

Tot la minusuri o să trec și bătălia pentru șezlonguri care dura între 8 și 9,30 dimineața. Românii se trezeau să rezerve șezlongurile deși era un afiș prin care se specifica interzicerea rezervării. Astfel că la ora 9 se strângeau toate prosoapele de către hostess și se puneau într-o cutie frumos împachetate, de unde și le recuperau turiștii.

Despre personal, am spus deja că cei de la recepție erau cei mai amabili, apoi cei de la lobby bar, în special Rada, pe fața căreia n-am distins niciodată altceva decât zâmbete. Pe următorul loc în top i-aș situa pe cei de la restaurant (nu toți) însă trebuie să spun că majoritatea nu cunoșteau limba engleză (asta ca și minus). Pe locul 4 aș clasa barmanii de la pool bar și de la beach bar care nu zâmbeau întotdeauna însă știau cât de cât ce dorești (în engleză). Am lăsat pe ultimul loc personalul de la snack-bar care dincolo de faptul că ne făceau să așteptăm câte 20 min. pentru pizza (din lipsa organizării eficiente) aveau pretenția să vorbim noi rusă (și fac referire la doamna roșcată pe care sunt convinsă că au remarcat-o și alți turiști cazați acolo în această perioadă).

Păcat de hotel care are potențial, fiind situat pe malul mării și oferind o priveliște deosebită (mai ales de la etajul 5).

Tot la minusuri trebuie să trec echipa de animatori care s-au străduit (însă nu destul) să facă ceva pentru a distra populația... De asemenea exista o masă de ping-pong pentru delectare și una de biliard. De la recepție ne-au dat paletele însă mingi nu aveau... am cumpărat noi. Pentru biliard ar fi trebuit să cumpărăm și tacuri, așa că am renunțat la biliard.

Mâncarea așa cum știe toată lumea, bulgărească. Nu am înțeles de ce vând touroperatorilor români locurile, umplu hotelul de români și ei fac mâncare bulgărească... părerea mea că ar trebui angajat un bucătar român (sau mai mulți) ca să nu mai fie probleme cu mâncarea. Băuturile doar autohtone... însă aveai ce să bei.

Deși inițial am avut doar 5 nopți, ne-am prelungit sejurul cu încă 2 nopți datorită faptului că am avut 2 zile ploioase și când trebuia să plecăm se făcuse foarte cald.

Pentru cei care mă întreabă dacă aș reveni, le răspund că nu, cu siguranță! Avem și noi așa condiții pe litoralul românesc, poate chiar mai bune, personal mai amabil, nu trebuie neapărat AI. Iar apa din marea noastră, (au remarcat și copiii mei) miroase a mare, simți sarea odată cu briza adânc în piept dimineața... De asemenea un plus ar fi că banii ar rămâne la noi în țară!


[fb]
---
Trimis de gmatasa in 09.07.15 19:33:11
Validat / Publicat: 09.07.15 22:31:30

VIZUALIZĂRI: 1693 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gmatasa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmaster
[09.07.15 21:52:01]
»

@gmatasa - te rog reverifică pozele încărcate; odată cu mutările din buffer, e posibil ca unele să se fi pierdut (a fost un caz particular)

Dacă sunt poze "pierdute", te rog reîncarcă-le, eventual - amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=1869

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[09.07.15 23:00:12]
»

@gmatasa -

Mâncarea așa cum știe toată lumea, bulgărească. Nu am înțeles de ce vând touroperatorilor români locurile, umplu hotelul de români și ei fac mâncare bulgărească... părerea mea că ar trebui angajat un bucătar român (sau mai mulți) ca să nu mai fie probleme cu mâncarea.

Interesantă propunerea, nu m-aș fi gândit la o asemenea soluție.

Totuși vorbim despre un hotel aflat în Bulgaria.

În concediile mele m-am bucurat mereu să testez cât mai multe mâncăruri specifice țării în care mă aflam, că mâncare românească aveam și acasă sau la cârciuma din colț.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
gmatasaAUTOR REVIEW
[10.07.15 09:53:37]
»

@nicole33: Asa cum am spus, nu poti multumi pe toată lumea. Ideea este că majoritatea căuta mâncarea românească, si de aici cozile la cartofi prajiti, carne la grătar sau mici, care se si topeau imediat...

g_nemes
[12.07.15 07:09:43]
»

@gmatasa - Recent intors din concediu de la acest hotel si in aceasta perioada subscriu si confirm cele scrise de dvs pentru a evita un lung si repetitiv review. Sper sa nu ma acuzati de plagiat! Doar ca observatie faza cu banii sa ramana in tara mergand pe litoralul romanesc nu prea sunt de acord dar e alta poveste.

Concediu placut tuturor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
g_nemes, gmatasa, nicole33
Alte impresii din această RUBRICĂBerlin Golden Beach Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.030001878738403 sec
    ecranul dvs: 1 x 1