GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Anul acesta am fost in 2 vacante una la inceputul lui Iunie la Monte Carlo si acesta de sfarsit de august petrecuta pe litoralul bulgaresc.
Vreau sa vorbesc desprea acesta adica mai exact despre Hotelul Barcelo Royal Beach. Citisem pareri nu foarte bune despre acest hotel dar odata ajunsa acolo impresia mea a fost de cea mai buna calitate.
Sa o luam cu inceputul: camera foarte mare, mobilata modern cu baia de o curatenie sclipitoare.
Mancarea: noi am avut mic dejun si cina pot spune ca in fiacare zi ne delectam cu minunatii: fructe de mare la discretie, banzeturi frantuzesti, legumele si fructele foarte proaspete si gustoase din gradina proprie.
Personalul: foarte respectuosi bulgarii stiu sa isi respecte clientii.
In camera se facea curat in fiecare zi asta binenteles daca vroiai si prosoapele si lenjeria erau schimbate.
Piscinele hotelului sunt 3 ingrijite apa foarte curata si mult bun simt toti turistii erau linistiti nu faceau galagie cum se mai intampla pe la noi.
Eu acord nota 10 pentru hotelul Barcelo. M-am relaxat total aici si nu am avut nici un fel de probleme.
Trimis de Maria-Sarah in 02.09.10 12:46:57
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur Hotel Melia Grand Hermitage.
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Maria-Sarah); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 42.69786100 N, 27.71343800 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Poate ca ar trebui notate si bucataria|masa (doar ti-a placut mancarea) si plaja|marea (unde banuiesc ca ai fost). Felicitari pt. un prim-review reusit si bun venit pe site.
”Personalul: foarte respectuosi bulgarii stiu sa isi respecte clientii.
din practica de pana acum, citind si alte pareri, se pare ca nu intotdeauna e asa. Insa personal cred ca de multe ori explicatia are unele cauze particulare: cred eu ca "respectarea clientilor" este influentata destul de mult si de respectul pe care noi, in calitate de turisti, le aratam la randu-ne angajatilor de acolo. Cu alte cuvinte, un comportament nepotrivit al turistilor aduce cu sine riscul unor servicii pe masura. Si viceversa - respectul si bunul simt manifestat de clienti poate aduce (mai multa) amabilitate si respect deplin din partea angajatilor.
Iar cele de mai sus nu sunt valabile doar in cazul litoralului bulgar, ci in cazul oricarui alt hotel din lume (e adevarat, totusi, ca in alte cazuri se simte mai mult putin aceasta "aceeasi moneda").
--
@Maria-Sarah: te rog indica un grad de satisfactie si pentru rubricile omise - "Bucatarie si masa" si "Plaja si marea"
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2016 Va rog nu mergeti niciodata la acest hotel!!! — scris în 01.09.16 de creucu din BISTRIţA
- May.2016 Super hotel!!! — scris în 21.05.16 de Coptu din CONSTANTA - RECOMANDĂ
- Aug.2014 Un concediu perfect. — scris în 30.03.15 de gotdia din GHEORGHENI - RECOMANDĂ
- Jun.2011 Un hotel excelent, de recomandat — scris în 06.07.11 de 4danny din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2010 Vacanta frumoasa — scris în 03.01.11 de G.Lisman din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2009 Hotel foarte frumos, statiune frumoasa, dar lipseste ceva — scris în 12.04.11 de chris_ciu din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2009 Servicii foarte proaste. — scris în 17.05.10 de MoniC din BUCURESTI - nu recomandă