GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Bună, dragi turiști!
Am ales anul acesta, 2016, un hotel nou, deschis in 2015. Sincer, acesta a fost primul criteriu. Al doilea, era numărul de stele, 5*. Am mai stat în 2015 tot la un hotel de 5*, Granada Luxury Resort&Spa, tot în Antalya, 6 nopți. De aici au început comparațiile.
La Granada am avut o vacanță de vis! La Azura deja am simțit monotonia.
Puncte bune :
1. Ospitalitatea gazdelor;
2. Camera standard, land-view s-a transformat în cameră cu vedere parțială la mare;
3. Sistemul ultra-all care însemna băuturi internaționale + aprovizionarea zilnică a mini-barului din cameră;
4. Curățenia din cameră, schimbarea zilnică a prosoapelor, schimbarea la 2 zile a lenjeriei;
Puncte slabe :
1.Turiști nemți și ruși care nu ridică standardul managerilor.
2. Mâncarea era proaspătă și aproximativ variată dar aperitivele lăsau mult de dorit. Erau niște AMESTECURI pe care ochiul meu refuza să le accepte. Nu am putut alege decât diferite forme de peștișori, sushi (au servit de 2 ori în 7 zile), măsline, cașcaval, ceva brânzeturi și salate. Nici poze nu mi-a venit să fac, așa cum obișnuiam atunci când mă încânta ceva... La „Granada”, pentru că erau și turiști arabi, aperitivele erau o încântare, imaginația bucătarilor la aranjamentele estetice te provoca în a testa din fiecare fel. Prezentarea și diversitatea erau fabuloase. Iar preparatele nu s-au repetat cât am stat noi 6 nopți.
3. Niciun program de divertisment! Poate pentru că eram prima serie din sezon??? (25 aprilie-2 mai). Am vizitat niște prieteni în apropiere, la „Ruby Platinium” și ei aveau deja spectacol în aer liber și un band pe terasa lobby cu muzică live. La „Azura”, hiÇ. Deci, plictiseală maximă. Ne invitau după cină la club (nu am fost curioasă).
4. La prânz, pește nu au servit decât macrou (sau ceva... genul). La „Granada” : dorada pe sare era alternativă cu somonul la grătar.
5. Am cerut barmanului să-mi prepare un campari-orange si mi-a servit un pahar cu un amestec ce aducea a suc. Impardonabil... Am cerut sex-on-the-beach dar îi lipsea nu-știu-ce ingredient. M-am lăsat de fonfleuri și am băut wisky. Dar dacă nu ceream eu Ballantine, primeam de-al lor! La votca-lemon umpleau cât puteau paharul cu cuburi de gheață. Chestii de-astea nu se fac la 5*... La „Granada”, ce cereai din lista de ofertă, aia primeai. La Azura nu se uita nimeni pe meniul de bar. Nemții și rușii : bere și votcă. Noi doi eram singura familie de români!
6. La „Granada” puteai să-ți faci cafea turcească singur, cât doreai, la un aparat electric. La „Azura”, trebuia să se facă ora 10 să se deschidă nu-știu-ce băruleț și acolo iți aducea cafeluța făcută la ibric electric. Altfel, cafea de la automat.
7. Personal puțin. Aceeași oameni erau la baruri, apoi la prânz în restaurant și fluxul continua. Motiv pentru care scrumierele pe terase nu erau schimbate, așteptam băuturile la prânz până ni se usca limba...
8. Un singur bar mare în tot hotelul, în lobby. Un singur barman pe când la „Granada” nici nu- mi mai amintesc numărul lor.
9. La barul de la piscină aveau doar băuturi autohtone.
10. Se făcea curățenie pe terasa principală de la lobby la orele 9-10! Cu turiștii la mese! Se dădeau mesele la o parte ca să treacă cu mașinuța cu perie umedă!
111. La „Granada” în fiecare dimineață îți puteai prepara fresh din citrice la micul dejun (gratuit). La „Azura” nu exista.
Vă rog să mă înțelegeți! Nu ne-am dus pentru mâncare sau băutură; ne-am dus pentru servicii de 5*. Dar în momentul în care, ai avut odată parte de servicii bune și apoi te duci din nou și nu le mai găsești, parcă nu-ți pică bine. Unora, s-ar putea să li se pară „Picior de Paris” la” Azura”. Impresiile au întotdeauna un grad de subiectivism. Voi urmări cu interes și postări ulterioare. Pe acest hotel, se pare că acestea sunt primele impresii.
Vă doresc să aveți parte numai de concedii fericite!
Trimis de camelucia in 04.05.16 00:55:22
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (camelucia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.62011130 N, 31.76883010 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@camelucia: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Mutat în rubrica "Azura Deluxe Resort & Spa [Avsallar], ALANYA" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
-
”Am mai stat în 2015 tot la un hotel de 5*, Granada Luxury Resort&Spa
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
Multumim ptr reviw si concedii cat mai placute.
Cum a fost temperatura apei / cum este plaja?
Cand faceti comparatie intre cele doua hoteluri de ce nu luati in calcul si pretul platit?
@nialcos - In perioada in care am fost (25 aprilie-2 mai 2016) am putut face baie in mare, fara probleme. Apa era suportabil de rece.
Comparatia a fost posibila deoarece preturile si perioadele au fost asemanatoare! Altfel, nu mi-as fi permis.
Plaja nu este mare, cam 7-10 m in latime (cam 5 randuri de seslonguri) si cam de 70 m de-a lungul apei (cu aproximatie). Nisipul este marisor, fara pietre.
Ajuta insa pasarela gen dig in largul apei care este generoasa ca spatiu si cu paturi / seslonguri / umbrele pe o parte si pe cealalta a lungimii digului.
@camelucia - Multumim pentru review. Culmea este ca anul trecut si noi am fost la Granada Luxury Resort&Spa (unde ne-am simtit foarte bine) si anul acesta mergem, pe 18.06., la Azura.
Asa ca inca odata multumim pentru ca stim la ce sa ne asteptam.
@bogdanmo - M-as bucura sa intampinati schimbari pozitive la Azura! Va rog sa scrieti daca am exagerat cu ceva in postarea mea. Sunt curioasa ce ati avea de adaugat la finalul sejurului. Timp frumos sa aveti si relaxare placuta!
@bogdanmo
”Culmea este ca anul trecut si noi am fost la Granada Luxury Resort&Spa (unde ne-am simtit foarte bine)
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@camelucia - Buna ziua,
Puteti sa. mi spuneti cum este plaja, adica daca este cu nisip fin sau pietricele si daca se intra in apa treptat sau se mareste la 2-3 metri de mal.
Multumesc
@dan mazilu - Plaja are nisip suficient de fin, fara pietris. In apa se intra treptat, nu sunt valuri la mal, nu e pietris pe fundul marii sau stanci.
@camelucia - Multumesc mult pentru raspuns!
Ce puteti sa. mi spuneti de saune si de jacuzzi?
@dan mazilu - Aici va las sa descoperiti singur! Nu am "explorat domeniul"! Va pot spune ca piscina interioara avea apa dulce "suficient" de DEZINFECTATA cu cloramina! Exista si un mini-jacuzzi dar apa mi s-a parut cam rece de aceea am preferat apa de mare, sarata, curata si cred ca la fel de rece (la timpul acela) dar accesibila temperaturii corpului nostru.
@camelucia:
Buna ziua.
Comparatia cu Rubi e ca si cum ai compara Loganul cu Ferrari. Rubi e peste Delphin deci clar cu mult peste altele gen Azura. Rubi ofera Gentleman Jack (gama de lux de la J. Daniels), inghetata ambalata gen Cornetto, Magnum etc..... si multe altele...
Si la Granada bauturile de import sunt servite tot numai in lobby bar. Imi puteti spune ce bauturi ofera Azura? La fel ca Granada? Ceva in plus sau minus? In minibar ce ati gasit? Va multumesc.
@adycex6:
”Comparatia cu Rubi e ca si cum ai compara Loganul cu Ferrari. Rubi e peste Delphin deci clar cu mult peste altele gen Azura. Rubi ofera Gentleman Jack (gama de lux de la J. Daniels), inghetata ambalata gen Cornetto, Magnum etc... si multe altele...
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@adycex6: Buna ziua! La "Azura", bauturile de import se servesc la lobby bar dar si la restaurant. Mini-barul din camera (cred ca la acesta faci referire) are apa, doze cu 2 feluri de sucuri carbogazoase si bere. Mini-barul se alimenteaza zilnic. De asemenea, exista cana de fiert apa in camera cu plicuri de ceai si cafea solubila. La lobby, e de preferat sa numesti concret ce fel de wisky/votca doresti, altfel primesti marci indigene! Barurile de la piscine nu servesc bauturi de import.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2018 O vacanţă minunată! — scris în 23.08.18 de Monisorin din TARGU LAPUS - RECOMANDĂ
- Jun.2018 Hotel de buget pentru moldovenii de peste Prut care vorbesc limba rusa — scris în 19.07.18 de silviu0507 din GALATI - nu recomandă
- May.2018 Sejur ok, dar nu de 5 stele - hotarati voi — scris în 11.05.18 de crinageorgescu din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jun.2016 Pentru început... bine! — scris în 17.07.16 de bogdanmo din PITEşTI - RECOMANDĂ