ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 08.08.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
8 AD. + 2 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
26.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

O dezamagire

TIPĂREȘTE URM de aici

NU RECOMAND acest hotel si nici agentia cu care am plecat adica [...]!

CITITI ACESTE INFORMATII INAINTE SA VENITI LA ACEST HOTEL!

Un gust amar... ma aflu aici impreuna cu familia si prietenii, iar personalul ne trateaza josnic... nu ii intereseaza ca am platit servicii de 5 stele si am primit camere si servicii de 3 stele sau demipensiune!

Camerele sunt sub orice critica, mici, inguste, baile la fel, nu poti intra 2 persoane in baie!

4 feluri de mancare in tot restaurantul, daca vrei sa vorbesti cu cineva despre aceasta problema, nimeni nu spune nimic iar agentiile arunca vina una pe cealalta!

DUPA 1400KM PARCURSI CU MASINA, AM REALIZAT CA NU AVEM CUM SA FACEM BAIE IN BAILE Pt CARE AM PLATIT 630€!!

Promit ca voi apela la toate resursele inclusiv televiziuni pentru a demasca aceasta mafie care isi bate joc de turistii romani!

NU avem acces in restaurantul hotelului, fara sa ni se spuna motivul!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Loredana T in 26.08.18 00:38:55
Validat / Publicat: 26.08.18 09:32:32
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2950 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

27 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Loredana T); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 NU RECOMAND! Niste mincinosi si jumatate! O camera care a. r trebui sa aiba 34mp... dar ea are in realitate 20mp... mizerabil pe jos,minibar (desi era gratuit pe site si la agentie, aici este contra cost) !! Totul este contra cost! Wifi,minibar,accesul la restaurant!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    27 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [26.08.18 09:32:13]
    »

    Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    adiso8
    [26.08.18 09:54:08]
    »

    Buna,

    Si unde mancati daca nu aveti acces la restaurant, ca nu inteleg?

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [26.08.18 10:20:53]
    »

    @Loredana T:

    Am citit de două ori cele scrise şi, recunosc, nu am înţeles nimic. În afara faptului că întreg articolul este scris la nervi.

    am platit servicii de 5 stele si am primit camere si servicii de 3 stele sau demipensiune!

    Poate încerci să detaliezi. Demipensiune înseamnă doar două mese pe zi, de obicei micul dejun şi cina. La prânz de ce nu mâncai?

    DUPA 1400KM PARCURSI CU MASINA, AM REALIZAT CA NU AVEM CUM SA FACEM BAIE IN BAILE Pt CARE AM PLATIT 630€!!

    La fel de neclar pentru mine. Nu curge apă caldă la duş sau care este problema?

    Camera care te-a nemulţumit atât de tare este în clădirea principală sau în clădirea anexă?

    Gabytza
    [26.08.18 11:55:43]
    »

    Jos cu mafia!

    Loredana regret ca ai "murit"de foame in Kusadasi si se pare ca si aici "nu ne permiteau accesul in restaurant"dar imi este foarte greu sa cred asa ceva, chiar daca cele doua locatii alese sunt "subtirele"te-ai hranit tu cu ceva.

    Evident cand ai scris erai tare suparata, dar cred ca supararea ta este exagerata si in mod sigur nejustificata. Banuiesc ca nervozitayea vine mai degraba din faptul ca nu ai gasit ceea ce TU ti-ai imaginat ca ti se va oferii.

    Dar poate data viitoare te orientezi catre alte resorturi care sa iti satisfaca pretentiile culinare, sa aiba bai mari in care sa poata incapea simultan si 5 persoane (mie imi scapa ratiunea acestei necesitati) dar sigur vei gasii, la alt pret, dar vei gasii.

    Deci mai mult studiu in alegerea locatiilor iti va oferii satisfactie si vor elimina tot zbuciumul care inteleg ca urmeaza, cu plangeri la televiziuni, OPC, NATO si alte comisii si comitete destinate inlaturarii mafiei care isi bate joc de turistul exigent. Turcul plateste este o vorba care nu are nici o legatura cu realitate Loredana.

    Zi buna si bafta in apriga lupta ce urmeaza.

    Gabytza
    [26.08.18 12:02:37]
    »

    @nicole33: Buna Nicole. Recunosc ca nici eu nu am inteles mare lucru dar cred ca baie nu a facut pentru faptul ca nu incapeau simultan doua persoane.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [26.08.18 12:30:39]
    »

    @Gabytza:

    Recunosc ca nici eu nu am inteles mare lucru dar cred ca baie nu a facut pentru faptul ca nu incapeau simultan doua persoane.

    Pfff... La asta nu mă gândisem. Noi suntem mai de modă veche şi obişnuiţi să folosim baia cu rândul, nu simultan .

    Păi dacă aşa stau lucrurile, atunci mare greşeală a făcut Loredana că nu a întrebat aici pe site, că-i recomandam eu hoteluri conform cerinţei, gen Royal Seginus din Lara la care am fost anul trecut sau Adam & Eve din Belek la care am fost acum cinci ani, ambele dotate cu acelaşi tip de cabină dublă de duş şi cu buton de activare a unei microsaune. Ba la Adam & Eve ar fi beneficiat şi de o mândreţe de jacuzzi amplasat în mijlocul camerei, care poate fi folosit simultan de două persoane (am verificat personal )

    Evident, aceste hoteluri costă mult mai mult decât a costat acest hotel, dar şi serviciile oferite sunt la alt nivel, iar pentru satisfacerea propriilor pretenţii chiar merită să dai un ban în plus.

    Loredana TAUTOR REVIEW
    [26.08.18 13:24:44]
    »

    @nicole33: problema este ca anul trecut am mers la botanik, care este la 500m de acest hotel... ca si servicii, nu se compara niciodata!

    5 stele? Acest hotel nu merita aceste stele, am 12 ani de cand merg an de an in turcia, de fiecare data la alt hotel... dar ceea ce am patit anul acesta (recunosc ca nu am verificat minciunile spuse de agentia [***]) am platit pt un sejur de 5 stele cu cazare in anexa hotelului care este de 3 stele... am platit pt cazare de 3 stele, dar nu am platit si pt servicii de 3 stele! Sa ne intelegem... am platit pt 5 stele oameni buni si la receptie ni sa pus in fata o foaie (doar dupa ce am semnat si ni s. au dat cartelele) pe care daca doriti o voi atasa aci ca sa intelegeti despre ce vorbim! Am platit pt 5 stele ca si cazare, ok... dar serviciile le. am platit pt 5 stele!

    Nu avem voie in restaurant, din minibar ni s. au luat azi sucurile si ni sa lasat decat apa! Doar in prima zi ai acces la suc... dupa care doar 2 sticle de apa!

    Wifi contra cost desi ni sa spus ca este gratuit, am platit si pt acesta... camerele de 1x1... oameni buni haideti sa scoatem la lumina aceste probleme ca sa numai treaca si altii prin aceeasi dezamagire

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster45
    [26.08.18 13:32:47]
    »

    @Loredana T:

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    ===

    Avertisment!

    Loredana TAUTOR REVIEW
    [26.08.18 13:33:58]
    »

    @Gabytza: problema este ca multi au trecut prin aceasta problema, preferand sa taca!

    Nu am nevoie de baie sa intre 5 persoane, explic ca nu ai loc sa te misti, nu stiu ce ai inteles tu! Ca nu ma duc in hotel sa stam 5 in baie sau in camera!

    Spun ca aceste camere sunt f mici! Asta este problema noastra@!

    In loc sa apreciem faptul ca cineva ne spune despre problemele acestui hotel si sa dam mai departe aceasta informatie, stam sa facem misto si sa criticam! Nu este cazul!

    Oricine a. r fi in locul meu si a. r fi platit aproape 700 de euro ca sa nu aiba acces in restaurantul principal, probabil ca a. r fi avut aceeasi problema! Cred ca nu inteegeti ceea ce se intampla aici si ca nu suntem singurii care am luat aceasta teapa!

    Am mai stat de vorba cu grupuri de romani, dezamagiti de ceea ce au gasit aici! Nu e vb de mancare multa camere de 10m si alte fite oameni buni! Vrem doar sa ni se ofere serviciil pt care am platit, atat! Cele 5 stele! Nimic mai mult... nu cere nimeni cv extra (nu ca ai avea ce sa ceri aici)... nimanui nu i. ar conveni sa treaca prin asa ceva!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Gabytza
    [26.08.18 15:56:34]
    »

    @Loredana T: Nu am facut misto si nici nu am criticat nimic, am citit ca nu ai putut folosi baia, dupa ce anterior citisem ca nu au loc doua persoane in respectivul spatiu, atat. Prin raspunsurile mult mai coerente oferite ulterior am inteles mai multe din trista voastra experienta.

    Apreciez sincer faptul ca doresti sa atentionezi si alte persoane in privinta neplacerilor intampinate de voi acolo si imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat.

    Si eu doresc sa mi se ofere fix ce am platit si sunt extrem de prudenta cand fac alegerea / alegeriĺe, nu am fite in cap insa sunt extrem de realista cand cer mai mult. In opinia mea 675 de euroi anuntau inca din start un standard scazut al celor 5 steĺe afisate si cred ca si tu o mai veche vizitatoare a Turciei dupa cum ne spui, stii foarte bine ca difera mult standardele unui hotel de 1000€ fata de cele ale unuia de 600€ chiar daca ambele au afisate cele 5 stelute.

    Insa pentru ca nu ai primit ce ai platit sunt total de acord si chiar te incurajez sa faci scandal pana iti obtii drepturile, in locul tau eu muream cu ei de gat, acolo, pe loc pana imi ofereau ce am platit si abia apoi poate apelam la televiziuni si alte prostioare in care nu am pic de incredere. Dar astept cu nerabdare sa vad ce reactii obtii tu prin intermediul lor. Bafta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Loredana TAUTOR REVIEW
    [26.08.18 16:02:52]
    »

    @Gabytza: va multumesc... si sincer sper sa numai pateasca nimeni ceea ce noi am patit!... va spun inca o data sincer... agentia ne. a ascuns de la inceput aceste probleme, lasandu. ne sa venim aici si sa le infruntam!

    Cei de aici imi spun ca nu au nimic liber unde sa ne putem caza si ca toate problemele trebuie rezolvate de agentie! Agentia ne spune ca doar ghidul de aici din turcia ne poate ajuta... si uite asa ei arunca vina unul pe celalalt, timpul trece, excursia se duce si noi ramanem cu gustul amar al unei excursii (luata din luna aprilie, de aceea a si costat doar 600 si ceva de euro pt ca a fost luata din timp cu discountul de 30%, nu pt ca nu am avut bugetul necesar) early booking. urile sunt mult mai ieftine daca le iei din timp... de aceea dezamagirea noastra a fost mult mai mare...

    speram sa rezolvam ceva maine (cand agentia a.r trebui sa isi indrepte greselile facute)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Gabytza
    [26.08.18 16:18:40]
    »

    @Loredana T: si eu sper din toata inima sa rezolvati si sa va linistiti sa va bucurati de mare, de soare si de ce nu, de Turcia. Înca odata imi cer scuze daca te-am mai necajit si eu. Si te asigur inca o data ca nu am filme in cap, experienta mea in ceea ce priveste turcia fiind mult mai redusa, constand in doua vizite efectuate din motive independente de mine cu mult timp in urma, la doua resorturi mai degraba modeste, insa unde am primit ceea ce am platit. Promit insa sa recuperez si primul pas il voi face in luna septembrie cand abia astept sa ma reintalnesc cu Turcia ????.

    Dar pana atunci astept cu nerabdare sa ne scrii tu in cel mai scurt timp posibil ca s-a rezolvat problema voastra si savurati zilele care au mai ramas din vacanta,in tihna.

    Daca nu va pot caza unde ati platit sa va ofere altceva,au mai fost astfel de cazuri si oamenii foarte multumiti dupa ce au schimbat hotelul.

    Va doresc bafta si tin ????????stransi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Loredana TAUTOR REVIEW
    [26.08.18 16:46:26]
    »

    @Gabytza: speram sa rezolvam... si ei sa vada aceste comm. uri si sa inteleaga greseala facuta fata de noi... speram sa ne cazeze la alt hotel si sa scapam de cosmarul de aici...

    de altfel, nu va recomand acest hotel, in afara problemelor noastre, hotelul chiar nu isi merita cele 5 stele afisate!...

    am fost in "vizita" in restaurantul in care nu ne este permis accesul, iar unul din angajati, ne. a urmarit pur si simplu sa vada ce facem (neavand farfurii sau genti cu noi sa dam de banuit ca le. am fura mancarea... doamne fereste)... sunt curioasa ce se intampla daca puneam mana sa gust o prajitura de acolo, ma dadeau afara sau imi dadea peste mana sa nu iau aceea prajitura? ... urat gest, de aceea sunt dezamagita maxim... si va asigur, Turcia NU MAI ESTE CE A FOST...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Gabytza
    [26.08.18 16:53:08]
    »

    @Loredana T: Tot n-am inteles de ce nu aveti voie in restaurant, este un anume restaurant, nu este al hotelului sau cum?

    Loredana TAUTOR REVIEW
    [26.08.18 17:22:13]
    »

    @Gabytza: iti voi atasa foaia pe care noi am primit. o de la receptia hotelului doar dupa ce am semnat foile de check. in si ni s. au dat cartelele ot camera (se da o singura cartela pt fiecare camera) deci daca vrei sa dormi si persoana din camera nu, trebuie sa impartiti cartela pe din 2...

    webmasterX
    [26.08.18 17:45:23]
    »

    @Loredana T:

    anul trecut am mers la botanik

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Yoda
    [26.08.18 18:03:27]
    »

    @Gabytza:

    @Loredana T: Tot n-am inteles de ce nu aveti voie in restaurant, este un anume restaurant, nu este al hotelului sau cum?

    La acest hotel cazarea se face in doua cladiri: cladirea principala si cea anexa. Cea anexa se afla la 300 m (legatura intre ele se face printr-un tunel) si are propriul restaurant. Turistii cazati aici nu pot folosi restaurantul din cladirea principala. In plus, camerele sunt mai mici (19 mp) decat celelalte (25 mp). In plus, pe booking scrie ca wirelessul costa 1 EUR pe zi.

    Posibil ca de aici sa vina supararea: se astepta sa primeasca o camera in cladirea principala si a primit una in anexa.

    Loredana TAUTOR REVIEW
    [26.08.18 18:16:08]
    »

    @Yoda: nu... ni sa spus ca vom primi o camera in anexa hotelului, stiam unde vom sta precizez spusele agentului de turism (singura diferenta intre camerele hotelului si ale anexei sunt urmatoarele: camera este doar PUTIN MAI MICI... iar in anexa aveti gresie in camere)...

    camerele au parchet de fapt si sunt cu MULT mai mici decat cele ale hotelului (am verificat dimineata cand faceau curatenie o camera!!)

    dar nu asta este supararea... noua ni sa spus ca platim pt anexa si ca in rest nu sunt restrictii... si de fapt aici ne. am trezit ca ni se interzice accesul in restaurantul hotelului...

    avem dreptul sa mergem la piscna hotelului, pe plaja... la snack bar si la inghetata si gozleme... dar atat!!

    Accesul interzis in restaurantul principal!!! Lucru care nu ni sa spus in momentul in care noi am platit cazarea pt acest hotel.

    Minibarul nu a fost umplut astazi asa cum ni sa spus... sunt anumite probleme care se mascheaza de catre conducerea hotelului si de agentiile de turism...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Gabytza
    [26.08.18 18:16:19]
    »

    @Yoda: am inteles in sfarsit, multumesc.

    nrs †
    [26.08.18 19:24:01]
    »

    @Yoda:

    acum am priceput si eu, de fapt sunt doua ”hoteluri” care au cateva lucruri in comun nu totul

    @loredana

    sa stii ca anul acesta nu prea mai era EB in aprilie la hoteluri bune, ce avea reduceri era cam ”cazatura”

    si eu am dat cam la fel, putin mai mult, dar in noiembrie pe un hotel unde camera are 30-35 mp, iar Chivasul este la liber

    apropo la Botanik cat ai platit? la fel?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Yoda
    [26.08.18 19:37:30]
    »

    @Loredana T: Nu te supara, dar aici ai si tu o vina. Am mai spus-o de cateva ori, iar membri mai importanti ai AFA au spus-o de nenumarate ori: este foarte importanta documentarea inainte de alegerea hotelului. Crezi ca eu am fost la hotelul asta, de am stiut care e situatia? Nope. Nici macar nu auzisem de el inainte, habar n-aveam ca exista. Dar, o simpla citire pe booking si afli tot ce vrei.

    Loredana TAUTOR REVIEW
    [28.08.18 18:39:25]
    »

    @adiso8: pe unde apucam... oricum masa lor consta in csrtofi cu cartofi... am reusot sa scapam de cosmarul de acolo!

    Loredana TAUTOR REVIEW
    [28.08.18 18:41:57]
    »

    @Yoda: am reusit sa scapam de cosmarul "annabelle"... sper sa nu ajungeti in acel hotel de 2 stele... va recomandam in schimb cu drag hotelul crystal admiral unde am fost mutati de la annabella...

    webmasterX
    [28.08.18 18:46:00]
    »

    @Loredana T:

    va recomandam in schimb cu drag hotelul crystal admiral unde am fost mutati de la annabella...

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Gabytza
    [28.08.18 18:58:20]
    »

    @Loredana T: Bravo, vacanta frumoasa sa aveti. ????

    Yoda
    [28.08.18 21:37:29]
    »

    @Loredana T: Imi pare bine ca ati rezolvat. Bucurati-va de noul hotel. Se simte ca sunt camere de 35 mp?

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [28.08.18 21:53:29]
    »

    @Loredana T:

    am reusit sa scapam de cosmarul "annabelle"... sper sa nu ajungeti in acel hotel de 2 stele...

    Totul este bine când se termină cu bine .

    Bănuiesc că experienţa neplăcută a primelor zile ţi-a fost o bună învăţătură în alegerea cu discernământ a unei agenţii serioase şi într-o informare serioasă înainte de rezervarea oricărei vacanţe.

    Un preţ mic sau foarte mic, întotdeauna ascunde diverse surprize, evident nu din cele plăcute.

    Ştiam că acest hotel oferă cazări diferite ca grad de confort, se vede acest lucru cu mare uşurinţă din diferenţa mare de preţ dintre o cazare în Main Building şi o cazare în corpul Anexă, mult mai vechi decât cel principal, dar nu ştiam că fiecare corp are propriul restaurant.

    Exterior, mie acest Annabella mi-a plăcut cum arăta, iar impresiile de pe site-uri sunt pozitive. Mă refer la corpul nou, cel de pe partea cu marea.

    va recomandam in schimb cu drag hotelul crystal admiral unde am fost mutati de la annabella...

    Dacă vouă vă place la Crystal Admiral, atunci este foarte bine.

    Eu aş fi solicitat mutarea în Main Building la Annabella, cu plata diferenţei aferente de preţ, decât la acel Crystal, dar este doar o părere.

    Vacanţă plăcută!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adiso8, Gabytza, Loredana T, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂAnnabella Diamond Hotel [Incekum]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.069705009460449 sec
    ecranul dvs: 1 x 1