ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.07.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 02.01.17
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUL-2020
DURATA: 4 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
56.25%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel Thassos - un hotel proaspăt renovat dar inospitalier

TIPĂREȘTE

Este fostul hotel Anca, proaspăt renovat.

Pentru mine acest hotel a reprezentat o experiență unică în ultimii 30 de ani. Am stat în hoteluri mai proaste, comuniste, cum vreți să le spuneți, dar niciodată nu mi s-a mai întâmplat de la Revoluție încoace să aștept 4,5 ore cazarea.

Au un recepționer anonim, un tânăr cu mustață, foarte principial. Scrie cazarea la ora 18.00, păi la ora 18.00 se face. Ca o maximă concesie, poate la 16.30 - 17.00, chiar dacă ai sosit la 12.00. I-am explicat că peste tot găsești același anunț, deoarece hotelierii își iau o marjă de siguranță, dar nicăieri nu se refuză cazarea turistului dacă sunt camerele gata, sau cel puțin eu nu am mai întâlnit așa ceva.

Mă rog, niște ore ne-am omorât timpul, am fost la masă, ne-am plimbat cât ne-a permis canicula. Până la urmă, răpuși de soarele arzător, ne-am întors la recepție. Pe la ora 16.00 am început sa insistăm.

Camera nu e gata, nu insistați, sunt anunțat pe mobil când e gata.

Soției i-a comunicat amabil că dacă dorește poate pleca în altă parte (în condițiile în care am plătit în avans cu nenorocitele alea de tichete care e scandalos că se dau în continuare în condițiile actuale, dar asta e altă discuție), iar mie că trebuia să vin la ora 18.00. Sincer, chiar plecam dacă nu era deja făcută plata cu vouchere - stațiunea nu părea chiar atât de plină și sunt convins că găseam locuri în altă parte.

Mai mult, intra în vorbă cu alte persoane, eu așteptându-mi rândul pe fotoliu, după care, când încercam să intervin, îmi comunica că e "în discuție cu un client". Eu nu eram client, pe mine mă cazau gratis.

I-am spus că așa ceva nu am întâlnit din vremuri în care el nici nu era născut, iar eu eram adolescent. I s-a părut că nu-l respect, căci mi-am permis să-l tutui (având în mod sigur 15-20 de ani peste ai lui).

Până la urmă, m-am postat la recepție și nu am mai plecat. Văzând că nu scapă de mine, deși nu fusese "anunțat că e gata camera", a catadicsit să dea totuși telefon și miracolul s-a produs!

Deși nu-l anunțase nimeni că e gata camera, totuși era!

Ne-a dat cheile, cred că nici nu am mai completat formularul de cazare, și duși am fost, pe la 16.30. Nu am mai relaționat cu el decât la plecare când i-am dat cheile și telecomenzile.

Hotelul e micuț, are trei etaje, în caz că vă gândeați la nu știu ce sute de camere de curățat care să fi scuzat eventuale întârzieri.

Camera era aparent curată, mai puțin balconul, unde nu se făcuse curat. Am găsit resturi de ambalaj. Draperia atârna într-o parte la un capăt, desprinsă de pe șină. La duș nu există cabină, e doar un paravan de sticlă între duș și veceu, iar în față e deschis, nu e nici măcar o mușama care să oprească apa. Nu există uscător de păr.

Camera e mobilată "minimalist". Paturi, noptiere, televizor, aer condiționat, frigider (gol). Lipsă scaune, fotolii, masă, pahare. Noroc că ne-am adus de acasă câteva pahare de plastic, altfel nici în ce să ne punem periuțele de dinți nu aveam.

Erau ce-i drept două scăunele pliante și o măsuță de plastic pe balcon.

În patru zile nu s-a făcut curat în cameră, într-una din zile când am revenit după prânz nu se luase nici gunoiul. L-au luat la solicitarea noastră.

Micul dejun s-a servit la restaurantul Gambrinus de alături, unde îl servesc și turiștii de la Hotel Skiathos (cred că au același proprietar). Și meniul tot minimalist. Bufetul a fost afară, la terasă. Cafea, ceai doar la cerere, niște suc, cârnat afumat, crenurști, cașcaval, brânză, roșii, castraveți, ouă ochiuri sau fierte, ceva șuncă sau salam. Omleta oribilă. Ceva piersici nu prea bine coapte.

"Bufetul suedez" era servit de personal, nu îți luai singur probabil din motive de covid.

Nu mi-a plăcut că pre-umpleau paharele de plastic cu cafea, ceea ce nu mi s-a părut prea igienic. Respirau toți pe deasupra lor.

Se stătea la cozi la bufet, dar nu prea mari până în ultima zi, căci aveau două bufete (cu produse identice).

Dar în ultima zi, nu știu din ce motive, au avut un singur bufet și acela în interior. S-a format o coadă care șerpuia prin restaurant, prin toată terasa, până afară în stradă.

Hotelul e relativ aproape de mare, cam la 500 m.


despre SERVICII

Grave probleme de atitudine la recepție/cazare, un hotel inospitalier care ne-a primit cu aroganță.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Curățenie s-a uitat a se face pe balcon, nu s-a făcut curat niciodată în patru zile într-una din zile până după prânz când am revenit de la plajă și masă nu se luase gunoiul. Mult zgomot seara de la restaurantul Gambrinus.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mic dejun minimalist.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Stațiunea Venus e complet lipsită de spații verzi, bănci, fără adăpost de soare.


[fb]
---
Trimis de cod_gabriel in 25.07.20 18:56:30
Validat / Publicat: 25.07.20 19:15:56

VIZUALIZĂRI: 2594 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cod_gabriel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Coada la bufet
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9900 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[25.07.20 19:12:09]
»

Mutat, la reorganizare, în rubrica "Thasos (ex Anca) Hotel [Venus], VENUS / SATURN" (deja existentă pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

Zoazore
[30.07.20 00:01:45]
»

@cod_gabriel:  Și uite-așa ați fost voi în Thassos!  

E departe griva de iepure și Venus de Thassos, de Skiathos... Păcat! Dacă tot le-a împrumutat numele, le puteau împrumuta și grija față de turist, și bunul simț...

Nu mi-a plăcut că pre-umpleau paharele de plastic cu cafea, ceea ce nu mi s-a părut prea igienic. Respirau toți pe deasupra lor.

Măi! Se presupunea​ că toți ar fi trebiut să purtați măști! Păi se poate?

Of! ​

cod_gabrielAUTOR REVIEW
[08.08.20 11:24:30]
»

@Zoazore:  Culmea este că la începutul anului chiar plănuiam o excursie în Thassos. A fost o coincidentă, dar ne-am distrat că totuși am ajuns în Thassos, deși nu exact cum plănuiam.

Bufetul era afară (cu excepția ultimei zile). Nu poți purta mască la masă, iar să o tot ții prin buzunare cât mănânci efectiv după care să o pui din nou numai igienic nu e.

Oricum, n-am luat nimic, deși am călătorit cu trenul (cu masca pe figură, evident). ​​

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cod_gabriel, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂAnca Hotel (ex Thasos) :
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043254852294922 sec
    ecranul dvs: 1 x 1