GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am optat pentru oferta de Paste, 4 nopti cu mic dejun, in camera dubla. Rezervarea a fost facuta telefonic, direct la recetia hotelului, urmata de un e-mail in care am rugat sa fie camera cu paturi separate si la un etaj inferior, avand in vedere ca hotelul nu are lift. (Cererea a fost indeplinita.)
Pentru prima data, intai am facut rezervarea si apoi am citit parerile turistilor (si bine am facut!). Iata impresiile mele si ale colegei cu care am impartit camera dar care nu are cont aici:
- absenta liftului nu este un inconvenient pentru ca personalul hotelului ajuta la transportul bagajului la sosire/la plecare, din proprie initiativa, fara solicitarea clientilor;
- camerele bine incalzite si curate (zilnic aspirat/curatatat baie) cu o buna izolare fonica;
- de intampinare, in camera: pasca, oua rosii si o sticla cu vin, frumos ambalate;
- micul dejun variat, cu produse specifice acestuia dar si cu traditionale de Paste (drob, oua rosii, cozonac) si mereu erau completate platourile golite;
- intampinare in noaptea de Inviere, dupa sosirea de la slujba religioasa, cu oua rosii, drob, cozonac, vin, gustari;
- pranzul din prima zi de Paste cu mancare specifica sarbatorii;
- atmosfera palcuta in restaurant, cu muzica discreta;
- personal amabil, receptiv la cerintele turistilor, in tot hotelul;
- mancare gustoasa, "ca la mama acasa";
- camera de bagaje, pentru cei care pleaca mai tarziu din oras;
- curtea bine intretinuta, curata, cu gazon impecabil, cu parcare adecvata capacitatii de cazare a hotelului;
Nu am inteles de ce atatea pareri negative, avand in vedere ca raportul pret- calitate e foarte bun pentru un hotel de 3 *. (sa fie concurenta!?!)
Mentionez ca sunt un turist avizat, stiu care imi sunt drepturile si nu fac rabat la calitate/confort.
In incheiere, subliniez faptul ca nu ni s-au cerut bani inainte, la rezervare (pentru prima noapte de cazare sau pentru tot sejurul) asa cum procedeaza multi din turism. Am platit la receptie, la sosire. Au respectat zicala "castigi, pierzi, negustor te numesti", fara a face comert cu banii clientului, la plata anticipata.
Trimis de ela52 in 19.04.18 08:53:16
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUȘTENI.
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ela52); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.41920176 N, 25.54018876 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 88&ridAnt=85471
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@webmasterX: Fotografii în hotel nu am făcut. Cred ca are colega mea din curte câteva, voi cere și voi posta mai târziu, dacă se poate.
Cele de site-ul hotelului reflecta realitatea.
Am fotografii din oraș, de pe traseul telecabinei, de la M. Caraiman și de la M. Pestera Ialomitei.
”Nu am inteles de ce atatea pareri negative
E posibil ca patronii, administratorii, să fi luat în seamă aspectele negative semnalate și chiar să fi lucrat la îmbunătățirea acestora. Ar fi lăudabil și așa ar trebui să facă orice proprietar de hotel/pensiune cu scaun la cap. Sau s-au schimbat, adică o fi alt patron/administrator.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Mar.2019 Hotel de 2 stele si personal de 0 stele — scris în 03.03.19 de iulianca din PLOIESTI - nu recomandă
- Feb.2019 Frumos — scris în 26.02.19 de aurora1958 din DOR MARUNT - RECOMANDĂ
- Jul.2016 Hotel Alexandros - Busteni sau cum sa-ti bati joc de banii tai — scris în 01.08.16 de StefaniaD din SLATINA - nu recomandă
- Jul.2016 Păcat de locatie — scris în 31.07.16 de dana_filip din BUCURESTI - nu recomandă
- Oct.2015 Dezamagire totala — scris în 17.10.15 de Cory2015 din ALESD - nu recomandă
- Jan.2014 Recomand cu drag — scris în 01.08.15 de danamandache din PANTELIMON [IF] - RECOMANDĂ
- Aug.2013 A fost OK — scris în 16.08.13 de călin din CLUJ NAPOCA - RECOMANDĂ